VARNING: Flera av inläggen på denna blogg innehåller fler än 140 tecken!

måndag 28 maj 2007

Hela detta inlägget är Tolga-Fiddes fel.

VARNING! Är du en heterosexuell man bör du inte följa länkarna nedan, då de leder till en video med en man som är så sexig att du kommer att inse att du aldrig vill vara med en kvinna igen, du vill istället vara med den inoljade mannen med svällande muskler som förekommer i videosarna.

VARNING! Är du en beundrare av The Ark från Rottne, då bör du inte heller följa länkarna in under, eftersom du då kommer att drabbas av en enorm ångest över vad för glamrockband vi nordbor kunde och borde ha ställt upp med emot östblocken i ESC.

Jag undrar om Mastodons "Sleeping Giant" är en hyllning till den här videon. I så fall har de problem.

Här är en annan låt. Jag tränade faktiskt styrketräning till fullängdaren av den här skivan. Jag la på mig fyra kilo muskelmassa. Allt som en pösig kudde runt magen. Vackert, säger jag.

Men ärligt talat. Vem gör ljudeffekterna i den här? Strax efter det att Thor heilar med knuten näve på sin polare för att sedan bimas (som i "beam me up, Scotty") ut i rymden – då låter det som om någon fiser med munnen. Det förtar en hel del respekt i denna annars så ultraballa video.

Här är entertainern. Jag måste erkänna att blodet samlade sig i min egen ballong när han börjar ta av sig kläderna ... phu, vad sexig han är.
– Eat your heart out Robbie!

Ordningen är återställd: Bikini Kill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå.

Nickan sa...

Vilken typ av "åå" var det frågan om?

(jag kan tänka mig flera stycken)