VARNING: Flera av inläggen på denna blogg innehåller fler än 140 tecken!

tisdag 15 maj 2007

Sjukt roligt.

Jag har fått spader. Jag vet. Men jag är helt sjukt uppslukad av allt skit jag hittar på YouTube.

Jag sökte efter något med Lisa Carver, och när man söker på henne så kan man hitta den här killen: GALEN METALTYP SOM SPELAR NAKEN TILL HELIUM-METAL. Tyvärr var man tvungen att registrera ett konto för att få lov att se den (eller snoppen då antar jag). Men det är det värt. Killen är sjukt rolig. Min son och jag hade mycket roligt åt honom. Men värst skrattade vi åt en japansk teveshow där de tävlande, om de svarade fel, fick en gubbes röv närmre och närmre ansiktet, tills det till slut hände. Vi skrattade så att vi höll på att kissa på oss (jag blev smittad av min son). Visa den för era barn!

Och så hittade jag ett liveframträdande med Bikini Kill med hyfsat ljud. Spana in: Don't Need You.

Inga kommentarer: