VARNING: Flera av inläggen på denna blogg innehåller fler än 140 tecken!

måndag 14 maj 2007

Striptease och poofight!

Jag har skaffat mig ADSL-förbindelse med omvärlden. I snart två års tid har jag klarat mig utmärkt med det inbyggda modemet i min Macintoshdator. Men nu har jag kunnat besöka Youtube och förstå vad det är som är så bra med det. All min tid har jag suttit med blodröda ögon och försökt ta igen allt det som jag har missat. Musikvideor med Vreid, Khold och Picasso Trigger. Obskyra livesnuttar med Opeth, Humble Pie och Peter Frampton. Dokumentärer om Burzum och den norska black metalgenren. Striptease med De La Croix. Tecknade filmer med 2 Stupid Dogs på originalspråket. Darth Vader som butiksföreståndare och en snutt om något jävla mongo som påstår sig blivit hotad av John Lithgow.

Vad mycket skit det finns!

Spana in killen som dricker öl och är riktigt frusterad. Eller nått.

Ett av mina favvisband, Picasso Trigger. Ingen kastar skit och röker cigarr som de.

Här är en scen ur filmen Picasso Trigger. Kul eller hur?

Inga kommentarer: