VARNING: Flera av inläggen på denna blogg innehåller fler än 140 tecken!

fredag 7 januari 2011

Archers of Loaf - "Web in Front" Alias Records



Håller på och tecknar Smakfascisten, så jag känner inte att jag hinner uppdatera min blogg. Det är ju roligare att teckna. Serierna hamnar på kommande satsningen med en seriesida.

Postar den här gamla indiedängan som jag lyssnade på när jag, efter tjat från son och käresta, skaffade Spotify till datorn. Jag hatar Spotify, men mitt hat veknade lite när jag såg att Imaad Wasifs första album fanns. Spelade det och kände mig genast lite mer vänligt inställd. Vidare hittade jag en gammal Golden Smog-skiva som jag rådiggade under de år jag jobbade på Egmont … i mitten på 90-talet? Eller slutet av 90-talet?

Kanske jag kan sätta ihop en sådan där lista och posta? Typ en blandkasset ...

Inga kommentarer: